luni, 28 iunie 2010

Ma iarta, am gresit!

De la Victoria Stoian către Tu, Ian 4
~
Mă iartă, am greşit
Pentru mărirea ce-o visăm trufaşi, din nat în nat,
Pentru orgoliul nefiresc de-a fi lăudaţi de lume,
Pentru trufia că purtăm, înnobilat, un nume,
Tu, pentru toate ai murit, cu spini încununat.
Pentru arginţii ce plătesc lumeştile plăceri,
Pentru răutatea ridicată la mare demnitate,
Ca cel umil să nu cunoască fărâmă de dreptate,
Pe cruce, moarte ai primit în aprige dureri.
Pentru trădarea ce ţi-a fost răsplată pentru bine,
Tu, în grădina Ghetsimani, îmbărbătaţi ne-ai vrut:
Să nu vă temeţi! Îndrăzniţi! - ai fost bătut cu cnut,
Dar lumea Tu ai biruit, şi nu doar pentru Tine,

Că toţi cei păcătoşi şi mulţi, de la Adam născuţi,
Când spun „Mă iartă-am greşit”, nu se mai cred pierduţi!

Din volumul
"ESCALĂ ÎN TIMP HĂRĂZIT"
aparut la Editura Polidava, 2009"
~
Va multumesc !
~
Cornelius,

Niciun comentariu: