luni, 28 iunie 2010

DESPRE PASIVITATE

Publicat de apopei în Aprilie 25, 2010 la 10:33am în Exemplu de Titlu
:
UNDE NE-A DUS SE VEDE!
DORESC O LUPTA DREAPTA SI PLINA DE ACTIVISM IN CARE SA NE IMPLICAM CU TOTII , CA NUMAI ATUNCI VOM IESI DIN FUNDUL GROPII IN CARE NE-A ADUS MAFIA SI HOTIA DUPA LOVITURA DIN 1989.

Răspunsuri la Aceste Discuţii

Răspunsul lui dorina-violeta neculce în Aprilie 27, 2010 pe 8:27am
De exemplu...eu am protestat înscriindu-mă în cel mai nenorocit partid...care nu e la putere acum...

Răspunsul lui Nicoleta în Aprilie 30, 2010 pe 8:46pm
Ce glumita! Lupta dreapta e numai in basme.
Va simtiti cumva frustrat/a?!

Răspunsul lui ROSCA Gheorghe Cornel în Mai 3, 2010 pe 10:24am

Domnule "apopei" !
...
Va rog sa nu mai tipati ! ... Bun, acum ca vorbim omeneste, va rog sa ma credeti ca eu asta FAC de la prima postare ca Blogger, dar, in zadar. Mai mult chiar ... sunt Clonat intentionat ... pentru a-mi fi terfelita IMAGINEA !
Sotia este bolnava, iar medicii mi-au spus mie, NU sotiei !, ca mai are cateva luni ... din care UNA a si trecut.
Credeti ca nu ma implic ?
Acest raspuns este tot o forma de implicare ! Este UN Raspuns de MULTUMIRE !
Intradevar,
MULTE
ne-au dus
in
Fund
de
GROAPA !
~
Printre care si
Nepasarea
Superficialitatea
Minciuna si Impostura
ascunderea in spatele unei MASTI
Folosirea mai multor MASTI
LEGI ... FALSE (caci Legea TREBUIE sa slujeasca colectivitatii INTREGI , nu elitei AUTODECLARATE !}
etc.
~

Cornelius,
~
Răspunsul lui ROSCA Gheorghe Cornel în Mai 3, 2010 pe 10:37am
Recent AM PARTICIPAT la un eveniment ORGANIZAT prin internet !
De catre Asociatia Universul Prieteniei Prieteniei (http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/index.htm ... http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/index.htm , nu stiu daca a intrat ca adresa )
O Lansare de CARTE ! (http://universulprieteniei.forumgratuit.ro/evenimente-la-care-au-pa...)
~
Şi eu am "lansat" o chemate la ÎNTÂLNIRI ... de DUPĂ Monitoare !
Afară, la aer, În Parc !
Credeţi că VINE ... cineva ?
AŞ !
~
Cornelius,
~
Răspunsul lui apopei în Mai 3, 2010 pe 7:26pm
LUMEA ESTE OBOSITA SI CU GRIJA CLIPEI URMATOARE , VAZIND CUM S-A FURAT SI DISTRUS TOTUL...
DIN CARE HOTII SI MAFIOTII SI-AU ADUNAT AVERI PT. TOT CLANUL PTR. 1000 DE ANI .
SPER SA NU DUREZE.. !
~
~
Răspunsul lui apopei în Mai 3, 2010 pe 7:22pm
AR TREBUI, CHIAR TIPAT , CA MI-AM PIERDUT SOTIA ACU 9 ANI SI SORA MAI MICA ACUM 40 DE ZILE DE CRUNTA BOALA--A SECOLULUI-CANCER SI UN FRATE MAI MARE ,,, SI TIPATUL AR FI UN NIMIC , FATA DE PASIVITATEA CELOR DE LA DECIZIE ..!
~Răspunsul lui apopei în Mai 3, 2010 pe 7:37pm
DECI STITI MULT MAI MULTE SI ...TACE-TI ??????????????
~
~
~
Răspunsul lui ion untaru în Mai 25, 2010 pe 7:13pm
Trăim după cum merităm: cu cât ne depărtăm mai mult de Dumnezeu, cu atât mai greu ne va fi nouă tuturor, indiferent cine va conduce ţara. Dumnezeu nu ne bate cu biciul ci prin propriii noştri conducători.
~~~
Exemple de Discutii si Raspunsuri
~
Va multumesc ! Tuturor Prietenilor din SUFLET BUN
~
Cornelius,

Niciun comentariu: