joi, 10 iunie 2010

de FINIRE ~ @1

~
(7:10 AM) ora la care am ÎNCEPUT acest articol !
Am re-ales etichetele fericire şi periere 1 pentru !
~
Noi ... eu, de fapt, sunt permanent ... ALTUL. Doar că uneori, UIT acest lucru.
Astăzi voi "scăpa" de o parte din Balast.
Dar, NU o voi mai face "haotic". Va fi însă ... tot o Rostogolire ! Mai amplă.Va debuta AICI, în ABISAL de arhivat CE caut ! = soluţii , continuind tot aici, pentru orice PERIERE !
Eticheta periere 1 va colecta, ce este de periat, din acest Blog ("Abisal ...").
Pentru început, evident, ...

SĂ FACEM ... LOC !

voi renunţa la 7 "lucruri" inutile. Acestea continuînd SĂ EXISTE, independet de "voinţa mea".
De fapt ... unele CHIAR nu m-au interesat NICIODATĂ ! Doar am avut impresia asta !!!

1) Secretele vietii - Secundar- stgbfxb, Cu 6 luni în urmă

"Aparţine" lui ANKA'S DEMONS, având adresa de Profil:

http://www.blogger.com/profile/0353230052442837692; adineauri (7:43 AM) 36 persoane interesate (!) deşi ... NU a mai publicat NIMIC, din 20 februarie 2009.
ESTE absurd ... să mai păstrezi ... AŞA CEVA !!!

@@@ Înainte de a "continua" articolul, am întrerupt pentru a face o SETARE:
Acest Blog, va prezenta ... CÂTE UN ARTICOL, în perioada de periere !
Vă recomand să folosiţi Arhiva Blog sau Etichete, eu însumi le voi folosi.
De asemenea, acest Blog ... nu doar că ESTE penalizat şi riscă SĂ DISPARĂ, dar nici NU mai mă interesează ... este o simplă UNEALTĂ personală. Ca "unealtă" NU va mai avea nevoie de "personalizare", cu alte cuvinte ... articolele înseşi vor căpăta aspect de "rechizită", NU vor mai promova NIMIC. Unele însă (precum acesta) vor fi simple zone de acumulare, sau, dimpotrivă, de revărsare (de golire) A INFORMAŢIEI.

2) Caut nume potrivit pentru blog. Nimic nou - Mereu am stări din acestea. De plictiseală. De "nu am chef de nimic". Observ faptul că acum sunt din ce în ce mai puternice în durată. Şi faptul că ţin mai... , Cu 10 luni în urmă

inutil sa mai motivez !


3) VINCA. VESTEA. NEAMT. blog , Tonomatul Ciutacu a avut-o pe Eba. In emisiune, profesional si elegant... - Emisiune soc , joi seara, la Antena 2. Victor Ciutacu versus Elena Basescu (alias EBA). Nu sunt votant al fetei presedintelui si nici fan al acesteia. In pri..., Cu 1 an în urmă

unde doresc să-l urmăresc, are doar link !

4) hai la plimbareVanare de vant - de Ionel Mesaros Nu stiu sa zbor Spre piscuri de vis, O aripa s-a frant Cand Cerul s-a inchis. Ochii mei tulburi, Desi s-au deschis, Zaresc nori de furt... , Cu 9 ore în urmă

La ACEST frumos Blog, mă văd nevoit SĂ RENUNŢ DEFINITIV.
Doamna care îl administrează MĂ IGNORĂ, după ce, la un moment dat M-A DENIGRAT printr-un (cel puţin !) ARTICOL !!
Deoarece eu nu i-am dat motive pentru un astfel de comportament, mai mult, în trecut AM PRIMIT de la dumneaei comentarii ... "pozitive", de încurajare (pentru care... VĂ MULŢUMESC ! ... chiar şi acum ... iată, la despărţire !), ... i-am adresat acestei doamne, civilizat: poziţia mea REALĂ, în cel puţin DOUĂ COMENTARII care, însă ... NU AU APĂRUT !!!
Aşa cum ... ŞI EU (stimată doamnă !) am ACELEAŞI DREPTURI de blogger CA TOATĂ LUMEA, nu acelea - ale dumneavoastră (discriminatorii) - pe care doriţi să NI le impuneţi, VĂ DECLAR:

@= vă respect punctul dumneavoastră de vedere ... dovadă fiind însăşi NEPREZENŢA MEA, în "Spaţiul dvs. de influenţă" ! Mă refer la frumosul dumneavoastră Blog, în care AŞ FI FOST FERICIT ... să plasez, uneori ... comentarii !

@= faptul că dumneavoastră aveţi o PĂRERE GREŞITĂ despre mine, se datorează "traseului dumneavoastră informaţional" ! ~ NU eu sunt vinovat de erorile dvs. de interpretare !

@= deoarece în prezent (deoarece NICI în prezent !) NU doresc SĂ DERANJEZ pe NIMENI, indiferent de "poziţia" LOR (indiferent deci de părerea lor) ... şi deci indiferent de ATITUDINEA lor (aici sunteţi inclusă, alături de domnul Adrian Fratila şi de doamna Lavinia Ştefan) ... mă voi strădui SĂ NU VĂ DERANJEZ ... nici în viitor !

@= deoarece (cei precizaţi mai sus !) AU DREPT LA REPLICĂ (domnul Adrian Fratila ... mi-a interzis, sfidător, acest DREPT ! ; iar de la doamna Lavinia Ştefan "l-am subanteles" că NU este "acordat") ... eu îmi permit SĂ PERMIT ... exercitarea acstuia, pentru cine doreşte !

@= îmi permit, de asemenea ... să "preiau" EXEMPLUL domnului Adrian Fratila, ... să "preiau": LIBERTATEA ... de a NU BAGĂ în seamă ... pe "cineva" din ... "Blogosferă" ! EU însă ... VOI PUBLICA ... punctul lor de vedere, dacă NU este injurios. Nu mă interesează ... argumentarea ! De fapt, NICI NU MĂ VA INTERESA ... să CATADICSESC să răspund !
Adică ... mă voi comporta ca O OGLINDĂ !!!
DAR ... răspunsul (comentariul) domniilor lor, dacă VA EXISTA ... VA FI Publicat !

@= cele precizate mai sus NU LE Obligă ÎN NICI UN FEL !!
Au dreptul de : AŞI PĂSTRA DREPTUL !!! ~ adică ... POT să facă ... orice doresc !

@= în momentul de faţă (dacă vreodată "a fost" necesar !) NU ESTE NECESAR ... să-mi FIE precizate SCUZE ! Deşi eu LE ACORD tuturor, NU doresc să "primesc", pentru simplul motiv că AM IERTAT pe toată lumea !

ÎNSĂ: (ultimul "@=")

@= AM DREPTUL să ignor pe ORICINE şi-mi voi exercita ACEST DREPT ... fără să mai motivez :

Atitudinea mea profund UMANĂ ~ care însă EXCLUDE ~ atitudinea mea de ROB AL LUI Dumnezeu !
SLĂVIT ESTE !!

*@= cei care m-au Bannat ... să stea liniştiţi:
AM UITAT ... DE EI ! ... cine SUNT acestia ? ... NU AU EXISTAT NICIODATĂ !!!
~

Cu părere de rău, mă văd SILIT ... NU doar să anulez ORICE REFERIRE la activitatea PREZENTĂ la mine, dar M-A SILIT ... ca pe viitor SĂ-L IGNOR DEFINITIV !!!
Şi NU din cauza că ... în SPAŢIUL său CONTINUĂ să păstreze Clona mea, este treaba lui !
Dar ... ultimul comentariu prin care mi s-a adresat A INCLUS O AMENINŢARE !!!
Dragoste CU SILA ... NU se face !
Vă rog să mă lăsaţi ... cu MOFTURILE astea !!!
MAI mult: voi EVITA ... zonele unde v-aţi plasat "agrafă" ... ŞI ATÂT !!! (adică ... doar V-AŢI AGĂŢAT !!!)

6) Despre evolutie Ocolul pamantului in doua ore - arhetipurile transformarii - Seria grupurilor de lucru debuteaza sambata, 17 octombrie 2009, cu prima intalnire *Ocolul pamantului in doua ore - arhetipurile transformarii*. Uneori dru... , Cu 7 luni în urmă

Eu continui să cred că suntem prieteni ! Nu cunosc motivele...nici nu mă interesează ! Doar pentru că nu răspundeţi NICI măcar la telefon, ... întrerup.
Dacă veţi dori ... telefon: -- ALO ! "TRĂIESC ! Dvs. ce faceţi, cum, o mai duceţi cu sănătatea ?"

7)
Doar ATAT! m-am convins cu adevarat - DoarATAT:Gheorghe Cornel ROSCA falsa identitate sau minte bolnava? Dupa cum stiti in acest spatiu virtual se afla un om, si ca oricare om de pe acest pam...
Cu 2 luni în urmă

Stimate Domn ! M-aţi Banat, m-aţi anunţat că mă veţi ignora, dar aţi afirmat că
NU ÎMI VEŢI RĂSPUNDE LA INTERPELĂRI,
mai mult chiar, că dacă vor sosi:
NU LE VEŢI MODERA cu aprobare, ci le veţi ANULA !

Deci, eu NU pot comunica cu dvs. FIIND refuzat, dar mai ales BANAT !
Deci, dacă SUNT Bannat ... NU pot trimite "comentarii" ... deci DE CE Minţiţi ??
NU AVEŢI ce modera !
Pot (probabil) să TRIMIT mesaj prin intermediul YM !!
Dar ... DE CE MINŢIŢI !!!
Odată cu "bannarea" ... mi-aţi interzis ACCESUL la ADRESA DUMNEAVOASTRĂ de e-mail !

Domnule Adrian FRATILA !!!
Sunteţi un MARE MINCINOS !!! ... Noi doi ŞTIM !!
Dumnezeu ŞTIE !

Doar Bloggerii ... pot să ALEAGĂ ... sunt induşi în eroare !!
Dumneavoastră faceţi AFIRMAŢII bazate pe PRESUPUNERI, acuzându-mă de fapte care NU ÎMI APARŢIN !!!
NU eu trebuie să dovedesc veridicitatea afirmaţiilor ALTORA, deci nici pe ale dvs.
EU v-am TRIMIS la articolul "cu îngheţată" DOUĂ COMENTARII pe care dvs. le-aţi respins.
Dacă NU aţi fi făcut-o ... s-ar fi OBSERVAT că NU aveţi dreptate. ŞI ATÂT !

Cele DOUĂ ADRESE ... deşi au APARENT :
acelaşi avatar şi acelaşi Pseudonim ... SUNT, ÎN MOD EVIDENT Diferite !
Dumneavoastră, în urma celor SUSŢINUTE prin AFIRMAŢII repetate, bazate însă PE PRESUPUNERI, aveţi obligaţia morală să LE DOVEDIŢI !
Vă rog să DOVEDIŢI că cele două ADRESE ... sunt ale mele !
Dumneavoastră aţi afirmat, dumneavoastră TREBUIE să dovediţi !!

Nu eu, păgubitul !
Eu nu trebuie SA DOVEDESC contrariul unei afirmatii "facute" de altcineva !!!

Schema de mai sus ... NU ştiu ce reprezintă ... deoarece eu NU am acces la Blogurile dvs.
SUNTEŢI însă, în afară de MINCINOS ... şi un om LAŞ !
Doar pentru că NU mi-aţi ACORDAT drept la replică ! Mai mult chiar ... MI L-AŢI interzis, blocându-mă !

Închei, reamintindu-vă un fragment dintr-o ADRESARE a dumneavoastră către mine (deci ... EU nu v-am blocat !):
"Se poate presupune ... că ..." ... restul cuvintelor ... NICI NU MAI contează !

"Astea" sunt argumentele dumneavoastră !
Asta ... de fapt ... SUNTEŢI ::: O PRESUPUNERE !
Eu nu dau în judecată ... Fantome !

La Judecata Personală, NU voi merge ... cu BALAST ... produs de ALŢII !!

Eu ... VĂ AŞTEPT în continuare ! Nu am nevoie de scuze !
VĂ ROG ... verificaţi încă o dată adresele !! Şi NU fiţi ABSURD !!
Nimeni NU poate fi judecat ... pe PRESUPUNERI !!!
Doar DACĂ: este (de fapt) un ABUZ !!! (acea "Judecată")

Ultima adresare:

Vă rog să ţineţi cont că nu eu am fost cel care a introdus acel comentariu ! Nu am cerut nimănui să mă "reprezinte" prin Clonare. Vă rog să ţineţi cont că ÎN CONTINUARE nu cunosc limba engleză ŞI NICI tehnici "speciale" în domeniul IT. Nu sunt hecker ! Nu am apelat la nici un hecker şi nici la vre-un webmaistru. NU SUNT eu Clona, mai exact: NU sunt eu acea adresă care mă clonează ! Eu am început SĂ ANUNŢ din primul moment CĂ SUNT clonat (din iunie 2009 !), iar la momentul INCIDENTULUI, vă reamintesc: trecuseră 3 luni de anunţuri repetate, susţinute chiar... de refuzul meu de a mai face articole, pe Bloguri, şi DE A MAI Vizita pe cineva, TOCMAI pentru ca aceştia să nu primească "vizite nedorite", din partea clonei.

Dumneavoastră ŞTIŢI de cele două comentarii ale mele, pe care însă LE-AŢI ANULAT !

Eu, dacă aş apela la Justiţie, intentându-vă PROCES ... aş câştiga ! Şi Ştiţi Bine !!
Chiar dacă (presupun ... deoarece, formând adresele, primesc RĂSPUNS: NU EXISTĂ !) dumneavoastră v-ati anulat Blogurile !!
Informaţia EXISTĂ şi poate fi refăcută ! Contra COST, desigur. Cineva, ulterior ... VA PLĂTI "cheltuielile de judecată" !
Însă : TIMPUL pierdut inutil ... ESTE mult mai preţios !
Eu vă reaştept ca prieten ! Din partea dumneavoastră ! Căci, din PARTEA MEA ... continuaţi să-mi fiţi prieten !

Vă doresc multă sănătate !
Doamne ajută !
~
Cornelius,

9 comentarii:

DoarATAT spunea...

Am inchis articolul la 11:16 AM
~
Cornelius,

Ingerul tau spunea...

Ma bucur ca iti revii. Trebuia sa te purifici intr-un fel... Morala este ca sunt oameni pe care nu trebuie sa ii bagi in seama si sa nu ai nimic de a face cu ei, altfel iti ruineaza viata, sau imaginea...
Nu inteleg de ce apar in dreapta cu profilul de utilizator

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Domnului Îngerul tău !
~
Vă mulţumesc!
Încă sunt online, dacă citiţi putem comunica !
Nu înţeleg însă ... la ce vă referiţi !?

"Nu înţeleg de ce apar în dreapta cu profilul de utilizator "

Eu NU văd ... nimic !
~
Cornelius,

Ingerul tau spunea...

la "pseudo-linkuri" ...

Ingerul tau spunea...

Nu dau drumul la toate comentariile, mai ales daca sunt off topic, pt ca nu vreau sa-i trimit pe posibilii cititori cu gandul aiurea ci sa ramana focalizati asupra lui Hristos...
Asa ca nu te supara daca nu dau drumul la vreun comenatriu, nu este cu rea intentie. Esti un om bun cu o familie deosebita numai ca nu am inteles de ce ai lasat ca blogul tau sa se degradeze si sa devina un haos din care nimeni nu mai intelegea nimic.
Se pare ca ai revenit la carma lui ceea ce e bine...
Dumnezeu sa te ajute!

DoarATAT spunea...

Iarta-ma !
Am inchis (atunci) ... mi se BLOCASE, apoi mi-a cazut Netul, am revenir...iar a cazut !
~
Ce ai vazut ...L-AM FOLOSIT undeva, in vreun articol !
Nu mai caut ... poate nici nu gasesc ... denumirea de care am nevoie SI ATUNCI .. .fac eu link !
Si ... dupa cum VEZI ... RAMANE LA VEDERE !
~
Cornelius,

DoarATAT spunea...

Pentru comment-ul : 10 iunie 2010, 18:02
~
In principiu, FIECARE are dreptate !
...
Dar, mai ales pentru acest TIP de Blog ... NU trebuie SA GONESTI ... pe cei care SE OBOSESC cu vreun comentariu, il cauta SA VADA inclusiv RASPUNSUL ... negasind o data, de doua ori ... FUG la ALTUL ... care MACAR Comunica !
... NU lasa sa treaca: pe cele INJURIOASE etc. !
Sunt cititori care includ in ZONA lor de interes SI Comentariile !
TOTI invata cate ceva ... SI UNII DE LA ALTII !
~
mai vorbim !
Te rog, eu nu ma pricep: trimite un Add pentri ID !
dar, lasa-ma O ZI ... pana LUNI ... sa incerc sa trimit eu !
te rog !
~
Cornelius,

CAZACU GHEORGHE spunea...

Greu , frate Gheorghe Cornel nu cunosc situatia dumneavoastre dar in evidenta mea eu nu am nici o agrafa care sa fie comunicatul (CLONA) nici nu are valoare acel om care va cloneaza si nici nu ma intereseaza de acea pagina ce comite infractiuni de uz fals. Practic ar trebui sa al evitam in orice moment cu care el insista sa fim prietenii lui..

Domnul sa va ajute! si va doresc! o activitate placuta.

Nu numai dar as putea sa fiu in ajutorul dvs, cu aceasta problema la relatiile care le am sau mai bine zis am si eu pe cineva care lucreaza in Biroul central care sustine blogosfera ...

Doamne Ajuta!

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
Domnului Cazacu Gheorghe !
~
Clona MEA ... figurează la dumneavoastră, ca:
Blogul:
"ROSCA GHEORGHE CORNELIUS",
între: "ROMÂNIA, UNEŞTE-TE!"
şi: "ROUA DIMINEŢII" !!!
Şi, întradevăr: ÎMI CER Scuze !
"Agrafa" aţi făcut-o dumneavoastră la el, NU invers, cum am afirmat ! Îmi cer iertare pentru EROARE ! (Se mai întâmplă !)
~
V-am explicat ... că eu NU am nimic, dar absolut nimic, NICI cu dvs., nici cu BLOGUL dvs. ! Sunteţi liber, la modul ABSOLUT, să "Vizionaţi PE CINE DORIŢI, ORICÂND" !.
Sper ... să-mi acordaţi ... ACEEAŞI "libertate" !
Adică: SĂ NU MĂ BANATI !!!
Eu vreau să vă vizitez, din când în când, ŞI, poate, să adaug ... uneori, COMENTARII civilizate !
~
Încă O DATĂ, vă cer iertare PENTRU TRECUT !
Eu ... l-am UITAT !
Vă rog să AVEŢI RĂBDARE !
Desigur că VOI ANULA, articolele care ne aşează, din păcate, pe poziţii de INAMICIŢIE !!
Vă rog, dacă este cazul, pentru reciprocitate, SĂ VERIFICAŢI la dvs., şi ... dacă doriţi: anulaţi TOT ce nu poate crea premisele unei BUNE CONVIEŢUIRI (înţepături, acuze, ameninţări, etc.) în relaţiile dintre doi bloggeri.
Vă rog să ţineţi cont şi de faptul că ERAM ÎNCEPĂTOR şi "emoţiile AU FOST mai ample", dar, îngemănate şi cu AUTOAPĂRARE (unde poate că NU era "cazul" !).
~
Întârzierea îmi aparţine: NU am mai intrat DELOC pe PC ! (inclusiv YM !) .
~
Cornelius,

PS: eu, din păcate, trebuie SĂ VERIFIC şi în celelalte "Bloguri" ale mele. În caz că "problema semnalată" persistă PESTE TOT la amândoi ... AVEM SARCINI GRELE ... de îndeplinit ! Amândoi !
Cu STIMĂ !
~,