marți, 12 mai 2009

Nimic ... uman !

Hristos a Inviat !
Am vrut sa comentez, dar...nu am ce.Daca ma refer strict la articol si la titlul articolului, da...e simpatic. Ne face sa zambim..superior; aici aparand pericolul: CINE sunt eu sa judec? Bine, societatea e cladita (sau a fost) pe "comparatii": ne conduc cei mai buni. Punct, caci ... daca incep, nu mai termin.
Revenind: cine sunt eu SA judec? Poate ca este intradevar necesar ca in loc de 7 miliarde, sa "FIE" 500 de milioane. CINE face trierea, pe ce criterii (neaparat performante !?), cine apasa pe buton. CE ramane cu adevarat?
Cine sunt eu sa JUDEC?!? Doar simpla UITARE (indusa sau nu) te poate "spala" de "participarea ta" la acest gigantic genocid declarat ca fiind spre progresul Omenirii?
Este deja mult prea tarziu. Pur si simplu nu ai PE cine, nu ai CU cine...deja...cred...ca judec...Vorbeam cumva cu Voce Tare ?
ADEVARAT A INVIAT !
Salvand un comentariu. CUI: http://penescu.blogspot.com/ .
~
"Daruieste si ai sa...primesti! " 5/10/2009
DoarATAT spunea...
Hristos a Inviat!
Multa sanatate...si iubire, d-lui Jacktels Kochbuch!
Va iubesc!!!
...
SF. Petru spunea...
Intra !
...
UTOPIE ?!
ADEVARAT A INVIAT !
12 mai 2009 07:01
~~

Niciun comentariu: