sâmbătă, 23 mai 2009

Dragul de ...GIGEL

NIMIC...nu nimic,...NIMIC DE NIMIC ! NU merită să le spui pe nume ! Dragă http://gigelitatea.blogspot.com/ . Bun articolul, dar CHIAR din faptul că nu ai comentatori la el, este lăudabil: ai adunat prieteni de blog (dacă mă insel ... IERTARE) CARE sunt s.ă.t.u.i.= SATUI pană peste cap de politică. Li s-a ACRIT (scuze...am folosit din greseală ACEST termen trivial: ACRU ; pe vremea impuscatului, dacă il foloseai...erai rapid servit la MILITIE cu 3 litri de otet...băubil fortat...apoi, Dumnezeu cu mila...NU SCAPA NIMENI..."necurătat"). Am să comentez eu, te rog să-i intelegi,(la mine, acum) este UIKEND (Dumnezeu să-l ierte pe Pruteanu !).
~
"Hristos a Inviat !
Nu-mi intra parola, si am verificat.
Prin simplul fapt că le spui numele, dacă-i injuri sau nu, LE FACI reclamă !
Hai mai bine să-i reclamăm !
Cum unde ? La Protectia Consumatorului, binenteles ! Că doar NOI i-am ALES...pe ei...să NE slujească...si DACA n-o fac...să-i reclamăm ! Eu zic ACUM e timpul...nimeni nu si-a facut DATORIA promisă in "campanie"...AU LUAT BANII PRIN : 1)inselăciune; 2)minciună; 3) uzurpare de post public; 4)"somn de voie" in cele două camere; 5)"legi aberante de ASERVIRE a populatiei unor "interese obscure", "ei" plasandu-se in postura de COZI DE TOPOR (sau cozi la topor, totuna-i).
ADEVARAT A INVIAT !
PS: iar despre Inteligenta...LAS-O baltă, căci ei nu stiu ce-i aia ; insă AI DREPTATE : ei ne sfidează fără scrupule...TOT ce a mai rămas DIN NOI...adică nimic."
~
Cam atat...chiar cred că MA LAŞ păgubaş (sau ...păgubit?...nu ştiu).
LAS...sau LAŞ...totuna-i !
Va iubesc !
~
Nu ma pot abtine, am comentat si articolul " 57UD1UL C3L 3L480R47 - partea a 2 a ":
"Hristos a Inviat!
Esti imbatabil...meriti premiul:
"6163L174734 PR1M4R4" L4 R4N6UL D3 M4R3 C4V4L3R". Pe BUNE !
73 1U81M !
ADEVARAT A INVIAT !
(4D3V4R47 4 1NV147 !)"
E BUN RAU baiatul asta...sau NU !?!

Niciun comentariu: