sâmbătă, 6 martie 2010

Nu am ce posta

~
Căutând să FIU de FOLOS (a) ~ altora ... NU pot DACĂ nu-mi sunt MIE Însumi ... de Folos !
Mie şi Familiei Mele !
Împreună --- ÎN Familie !
Împreună --- ÎN Societate ! (Societate, Lume, Alter Ego, Oglinzile Mele = Ghiveci !)
~
Preiau propria-mi idee:
:
OMENIREA este un mare Ghiveci plin de flori !
Unele flori NU suportă prezenţa altor flori ... şi ... se Ofilesc !
~
Acum îmi dau seama de PROBLEMĂ:
Cum împaci, totuşi, necesitatea de a FI ... ÎMPREUNĂ, cu aspectul ... de "respingere" ?!
~
Vă "dau" un exemplu:
... dacă aşezaţi într-o VAZĂ cu Trandafiri ... alte flori (!) ... trandafirii SE "Sting" mai repede decât "de obicei" ! Trandafirii (în "mândria" lor ... "NU suportă"... alte flori !)
CUM procedăm ?
Exterminăm TOATE florile ... păstrând ... trandafirii ?!!
"Separăm" (dar ... CUM ?) trandafirii ... şi păstrăm TOATE Florile !?
Căutăm să AFLĂM ... adevărata CAUZĂ ... care, probabil, prin eliminarea "ei" (a Cauzei !), Va Rezolva ... Problema !!?
Închidem OCHII ... aşteptând ... CA ALŢII ... să (ne) REZOLVE ... IMPAS-ul ???
~
Am cules un filmuleţ ... CARE nu are ... nici-o legătură ... cu "supoziţiile ... de mai SUS" !:
:

http://www.youtube.com/watch?v=eE2M0Pr0m_I
...
NU am timp ACUM ... să-l văd PE TOT ! L-am "reţinut" ... ca Idee ! L-am "păstrat" ... pentru "o reluare" ulterioară ... ÎN Întregime !
Cine ŞTIE, poate că ... aşa cum m-am "obişnuit" ... ATUNCI când "am o problemă" ... "soluţia" ... APARE ... pe "negândite" ... DE UNDE ~ Mă Aştept Mai Puţin !!!
Poate că acest "filmuleţ" ... SPUNE ... CEVA ... o parte din "SOLUŢIE" !
Poate că ... Soluţia ... se află "în altă parte" ... la NOI TOŢI ... "împreună" !
Soluţia ... poate că NU EXISTĂ ... dacă NU Există ... PROBLEMA !..! ... !!!!!!!
... cine ştie ... ce ne REZERVĂ ... Viitorul !
~
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,
(acest "articol" ... va suporta ORICE "adăugire" ... fără "atenţionare" prin UpDate !)
~,
Să "NE LIMITĂM" ... la cuvinte !
Ce "folos" ... că ştim GÂNDI !! Că ştim ... RUGA !! Că ştim ... CE ŞTIM !!
TOATE ... "cuvintele" SUNT ... împotriva Noastră !!
DE CE !??
Pentru că ... NOI (de fapt) ... NU Gândim !! !! !!
Pentru că noi, de fapt ... NU VORBIM !! !! !!
Pentru că ... de FAPT ... noi, NU FACEM ... nimic ................. !
... am FOST AJUTAT ... să "dau" peste următorul ... filmuleţ !
Frumoase CUVINTE ... "aflăm" ... de la John F. Kennedy !!!
DAR ... în Subliminal ... "filmuleţul ... chiar NU transmite NIMIC" ?! ... mă "îndoiesc" că A FOST LĂSAT spre vizionare ... "liberă" !
:
http://www.youtube.com/watch?v=R5cjTEhnUYE
...
aceasta "varianta" ... "oferita spre vizionare ... este CEA mai mica ... dimensional !"
~
Ale CUI sunt ... CUVINTELE ?
~
Dumnezeu STIE !
~
Cornelius,
~,
ca "fapt divers", merită VĂZUT ... următorul "filmuleţ" (... DoarATAT: simple Coincidenţe !):
:

http://www.youtube.com/watch?v=lDJCTfybs9E
... Dumnezeu ŞTIE ! ...
Cornelius,
~,
Unii, alţii ... NE "SPUN" ... Unele, Altele ... !!! :
:

http://www.youtube.com/watch?v=RDjpEfAgzq8
...
la TOT felul de "emisiuni ... DEDICATE" ...... !!!
Dar ... acestea NU sunt decât FAPTE !!!
FAPTELE ... LOR !!
...
noi, "STĂM" în GĂOACEA ... "noastră" ! Oare ŞTIM ... asta ???? ???
~
Bună ... dimineaţa ! ... azi A FOST ... azi !
Bună ZIUA !!! ... azi "este pentru VECIE ... Duminică" ! ... adică DoarATAT: ... STĂM degeaba ! Căci azi "ne ... ODIHNIM" !
Am "gândit" ... prea MULT !
Am "vorbit" ... prea MULT !
Am "făcut" ... prea MULT !
...
NU MAI Suntem FLORI ... Suntem ... LEGUME !
~
Dumnezeu ŞTIE !
~
Cornelius,
(sper ... SĂ MAI "apuc" ... ZIUA ... de MÂINE !)
DoarATAT,
~,
"Că aşa-i ... în Tenis !"
~,
BUNĂ ... Seara ! ... Dumnezeu ... ŞTIE !
~
NOI ... Nu suntem ... Dumnezeu !
Noi TOŢI ... SUNTEM ... Fraţi !
,
îmi pare rău ... "filmuleţele" NU MAI Vor ... să "fie ... VIZIONATE" ! ... dar asta, era de dimineaţă, ACUM ... deja ... E PREA târliu !
~,

Niciun comentariu: