marți, 20 octombrie 2009

Comme d'abitude ... EU AFLU ... ultimul

~

~
Lavinia Ştefan ... este "ştiristă" !!! Minunat !
... în comparaţie : eu sunt "neicaNimeni", dar ... SUNT "Clonat" !
~
FOTO ... NU are "legătură" cu postarea ASTA !
Doar ... îmi aduce aminte :
- locul (neschimbat) pe UNDE ... MAMA m-a dus în BRATE ... acum 50 se ani !
- că ALŢII sunt ... EROII NEAMULUI !
- implicit ... că am de dat ORTUL )!(
Deşi ... am început SĂ VĂ IUBESC ... nespus ... de ... MULT !!!
~
NU UITA : când "închizi CEVA, orice" ... PUNE totuşi ... O VIRGULĂ !
~
,
PS : Domnule Adrian ! Chiar aşa de "disperat ... m-aţi DEDUS", încât O ADRESA DE BLOG ... EU, cel ... "mai ... bătrân", SĂ O CONSTRUIESC făcând ... Cu Propriul NUME ... O CACOFONIE !!!
Eu SUNT DISPERAT DoarATAT : de LIPSA "diacriticelor". Semnele "speciale" ale unei limbi (oricare) ... CU drept EGAL la existenţă !
~
ATÂT.
~
Dictionar:
:
---
---
---
---
---

2 comentarii:

DoarATAT spunea...

Daca nu va este in caracter , sa nu va uitati in curul meu ca va fut in gura pe totii.....

DoarATAT spunea...

Bună Ziua !
A caracteriza pe cineva după faptele sale NU înseamnă că îl judeci !
Caut in DEX la " http://dex-online.ro/laÅŸ/cauta/ " şi GĂSESC la " 6 noiembrie 2009, 10:33 ".
...
Concluzia : "CINE"...mai vine pe aici ? !!
~
Fie Doamne după Voia TA !
Binecuvântează-i Doamne pe TOŢI Oamenii ONEŞTI !
Luminează-i Doamne pe TOŢI "oamenii"_DUŞMANI_Oamenilor, pentru a FACE Voia TA !
Ocroteşte_şi_LUCREAZĂ Doamne Dumnezeule pe TOŢI Robii TĂI !
Te ROG - atât cât pot s-o fac -, fă-mă Doamne Dumnezeule Robul TĂU !
AŞA să-mi AJUTE DUMNEZEU , după credinţa mea !
~
FIE Doamne Dumnezeule VIE Voia TA !
NUMAI Voia TA DUMNEZEULE TATĂL NOSTRU, Al Tuturor Oamenilor, Al Întregii CREAŢII pe care ne-ai dăruit-o spre TRUDĂ, Al Întregii CREAŢII văzute SI nevăzute ! Căci TOTUL ESTE AL TĂU ÎN VECII VECILOR, căci TOTUL EŞTI CHIAR TU Doamne DUMNEZEULE ! AMIN.