marți, 8 septembrie 2009

Ziua "Nasterea Maicii Domnului" !

La multi ani ! De ziua "Nasterea Maicii Domnului", vă doresc multă Sănătate si Credintă in Domnul ! La multi ani la toată Lumea, dar mai ales celor care poartă acest Sfânt NUME ! (MARIA, Marian, Mariana, Marin, Marius, Marioara, Mary, Marinela, Măriuca ... ... ... ).
Astăzi este zi de sărbătoare, dar să trimitem UN GAND PIOS si celor care:
au plecat, pleacă (in această zi), sau vor pleca (de mâine) SPRE CELE VESNICE, să fim cu sufletul alături de Familiile acestora, să spunem o rugă Domnului Dumnezeu, care ARE GRIJĂ de noi toti OAMENII .
~
Rugăciune către NĂSCĂTOAREA DE DUMNEZEU :
:
"Impărăteasa mea preabună si nădejdea mea, Născătoare de Dumnezeu, primitoarea străinilor si ajutătoarea săracilor, bucuria celor mâhniti, acoperitoarea necăjitilor, vezi-mi nevoia, vezi-mi necazul; ajută-mă ca pe un neputincios, hrăneste-mă ca pe un străin. Necazul meu il stii: dezleagă-l precum vrei, că nu am alt ajutor in afară de tine, nici altă folositoare grabnică, nici altă mângâietoare bună in afară de tine, Maica lui Dumnezeu, ca să mă păzesti si să mă acoperi in vecii vecilor.
Amin."

~
[* pe mama lui mama o chema MARIA - a murit cu o zi innainte sa intru in clasa I ; atunci am rostit (in "prostia mea") prima rugaciune catre Dumnezeu. Intelesesem ca cea care ma iubea asa de mult, NU mai este vie pentru noi si ca pleaca la "Doamnedoamne". In timp ce ma rugam cu Adi, sora mea (care nu prea intelegea despre ce e vorba; pe vremea aia eu ma straduiam sa o invat sa pronunte locomotiva, ea spunea "locomotoviva"), a intrat "tataie" (moment in care m-am intrerupt "rusinat" ca m-a surprins rugandu-ma) si ne-a spus sa mergem la joaca ! Nu stiam de ce, daca e suparat, nu se roaga la Dumnezeu "SA-I DEA SOTIA INAPOI" !? Dar am iesit la joaca, si am innaltat un Zmeu.
* pe o prietena de-a mea, cu care ar fi trebuit sa ma casatoresc, tot Maria o cheama. Ne-am despartit dupa 2-3 luni (in "prostia mea") - ne certaseram din cauza mea: atunci, ca si acum, credeam ca trebuie "sa ma implic" in educatia baiatului ei ... numai ca, in vreo doua (poate 3,4 ..., cine mai stie) randuri, "l-am batut cu palma la poponet", ... iar Maria nu a acceptat ... restul nici nu mai conteaza

* colegi si colege ... purtand tot felul de Nume ... am avut, am si voi mai avea
* familia, de asemenea
* Ii rog pe toti OAMENII sa ma ierte, pentru toate greselile mele, facute cu voie sau fara voie !]
~
Adaug Mantuitorului nostru, domnul Iisus Hristos, Fiul lui Dumnezeu, urmatoarele versuri ale lui Ion Minulescu Strofe pentru EL .
~

Niciun comentariu: