joi, 19 februarie 2009

Cine seamana Vant , culege Furtuna

Dar chiar crede cineva ca arunc cu vorbe , sa - mi creasca reting-UL ?
SAU ca fac reclama " gratuita " pentru cineva ?
SAU ca seman VANT ?
DA , SUNT OM , si ma bucur pentru "glumitele" mele . DoarATAT.
Pentru TOATE celelalte , sunt serios .
Si mi le ASUM ,ACUM si candva !

Multumesc domnului georgegrama2007 .
--pentru clip,clipuri,pentru "clipele bune" ale sale

Barbatii raman prieteni (mai ales dupa "o sapuneala buna").

Am primit si voi mai PRIMI . Nimic nu - i imposibil in viat'a , ci doar GREU .(platitudine , ar zice criticul lui IORGA , v'a amintiti ? Cel care i-a atribuit lui IORGA (cel de-a scris poezia "Pegas") , constatarea (malit.ioas.a) : "Cinci ori cinci fac douazecisicinci".) . Adic'a CE-MI vi cu lucruri evidente ( dar mai intai : CE-MI vi cu BAZACONII ? Traseu stereotip : LUPTA NOULUI CU EL INSUSI ! ! !).

Niciun comentariu: